Skip to content
  • STRONA GŁÓWNA
  • INNOWACJE BIZNESOWE
  • PRZEDSIĘBIORCZY LUDZIE
  • SPRAWDZONE FIRMY
INNOWACJEInnowacyjne firmy, przedsiębiorczy ludzie
  • STRONA GŁÓWNA
  • INNOWACJE BIZNESOWE
  • PRZEDSIĘBIORCZY LUDZIE
  • SPRAWDZONE FIRMY

Co to jest zautomatyzowana reklama w marketingu cyfrowym?

Automatyzacja reklam polega na automatycznym kupowaniu i sprzedawaniu reklam online. Nie ma znaczenia, jak kreatywna jest reklama, jedynym sposobem jest prawidłowe umieszczenie jej we właściwej grupie docelowej …

Automatyzacja reklam  polega na automatycznym kupowaniu i sprzedawaniu reklam online. Nie ma znaczenia, jak kreatywna jest reklama, jedynym sposobem, w jaki może być skuteczna, jest prawidłowe umieszczenie jej we właściwej grupie docelowej. Dlatego kluczową sprawą jest zakup najlepszej przestrzeni reklamowej w najlepszej cenie i wybranie odpowiedniej grupy docelowej.Cały proces zautomatyzowanej reklamy obejmuje dwie strony:

  1. Reklamodawcy, którzy kupują przestrzeń reklamową online
  2. Wydawcy, którzy są właścicielami przestrzeni cyfrowej i chcą sprzedawać

Reklama zautomatyzowana wykorzystuje oprogramowanie algorytmiczne, które obsługuje sprzedaż i umieszczanie wyświetleń reklam cyfrowych za pośrednictwem platform wymiany reklam w ułamku sekundy. Obejmuje to również dane o ruchu i metody targetowania online, które pozwalają na dokładniejsze wyświetlanie wyświetleń i na większą skalę, a tym samym zapewniają lepszy zwrot z inwestycji dla obu stron.Podsumowanie procesu reklam automatycznych:

  1. Osoba klika stronę internetową
  2. Właściciel witryny wystawia wyświetlenie reklamy na aukcję
  3. Reklamodawcy oferują stawki za wyświetlenie
  4. Licytant z najwyższą ofertą wygrywa wyświetlenie reklamy
  5. Reklama jest wyświetlana w serwisie użytkownikom
  6. Użytkownik ma nadzieję, że kliknie reklamę i dokona konwersji

Wszystkie powyższe kroki odbywają się natychmiast, jeśli użytkownik, który kliknął reklamę, jest silnym potencjalnym klientem, co jest obliczane na podstawie historii jego przeglądania i profilu online , stawka za wyświetlenie wzrośnie.

Tags: handel, marketing, reklama

NAWIGACJA

  • STRONA GŁÓWNA
  • INNOWACJE BIZNESOWE
  • PRZEDSIĘBIORCZY LUDZIE
  • SPRAWDZONE FIRMY

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

  • Optymalizacja procesów deweloperskich za pomocą systemów ERP
  • Czym powinny wyróżniać się wysokiej jakości apaszki?
  • Ekologiczne podejście do BHP: Zrównoważone opcje w sklepie dla odpowiedzialnych firm
  • Sprzedaż hurtowa artykułów krawieckich – od czego zacząć?
  • Skąd czerpać inspiracje do gotowania? 

Copyright INNOWACJE 2023 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress